مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت در امور سازمانها ، شرکتها و کسب و کارها

مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت در امور سازمانها ، شرکتها و کسب و کارها

در روز پنجشنبه 31 مرداد یک کلاس مقاله نویسی در سالن مدیر کل برگزار شد. یک سری نکات را اینجا مینگارم

نام مدرس دکتر شهرام واحدی بود.

فایل پاورپوینت کلاس اینجا قابل دانلود است.

 

شعار: بنویس و زنده بمان

مجله نیچر  (Nature) خیلی مجله معتبری است.

برای وبلاگم بعنوان کارهای دانشگاهی یک موضوع جدید اضافه کنم.

"دبیرخانه کمیسیون نشریات علمی کشور" داریم.

همین طور "مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری" داریم.

اعتبار مجلات ISI  در تامپسون موجود است.

دراینترنت سرچ کنم : ثبت نام در کنفرانس ها که اخبار ایمیلی اش را دریافت کنم

یکسری پایگاههای مقالات فارسی

            Sid.ir

                Magiran.com

                Irandoc.ac.ir

                Civilica.com

                Noormags.com

                Ensani

و پایگاههای انگلیسی ساینس دایرکت ،امرالد،scirus  ,  ، elsvier  ، springer.com

Scholar.google.com

 و در فیسبوک هم گروهها و صفحای هستند که مقالات را به اشتراک میگذارند.

یوزر و پس عضویت پایگاهها را در یک برگه جداگانه ذخیره کنم.

کارهای علمی و پژوهشی را بصورت یک هدف جذاب ، راحت و بادرآمد بالا برای خودم طراحی کنم.

تهیه دیتا بیس مقاله ها  و ساماندهی به آنان را با یک برنامه منسجم و بر مبنای گانت چارت شروع کنم.

 Sid  تیم ترجمه تخصصی دارد.

اتمام نت هایم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">