مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت در امور سازمانها ، شرکتها و کسب و کارها

مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت در امور سازمانها ، شرکتها و کسب و کارها

امروز پیش ج. م بودم د رابطه با کار پژوهشی ام و اینکه اون رو تبدیل به مقاله کنم که نکات جالبی برام داشت اونا رو یادداشت میکنم:

ü      آناتومی خلاصه تحقیق باید اصلاح شود.: ضرورت انجام کار-روش کار-یافته ها-نتیجه گیری کلمات کلیدی

ü      به اصل مقاله نوآوری تایوان لزومی نداره مستقیما اشاره بکنم .

ü      محدودیت های تحقیق رو در فصل 5 می ارم

ü      متغیر های چهار گانه ام رو بعنوان عوامل موثر می شمرم.

ü      در روش تحلیل داده ها نام نرم افزار تحلیل کننده را نیز بنویسم

ü      تیتری در هیچ فصلی بدون شماره نباشد.

ü      فهرست ها بخش به بخش و زیر مجموعه بشوند-با شماره گذاری سطح بندی شده مثلاً 2-1-3

ü      فهرست جداول جدا جدا با جزئیات

ü      فهرست نمودارها هم همچنین

ü      صفحه بندی ابتدا معمولا حروف ابجد و آغاز فصل یک ( متنش) از صفحه یک شروع می شود.در ضمن برگه های خالی که بعنوان شروع فصول هستند نیز شماره صفحه نمیخورن

ü      فصل یک فعلی من ، پروپوزال است و باید اصلاح شود.رپورت شوند. تیترهای اهداف وفرضیه ها حذف شوند و بصورت متن داخل بیایند و به زبان گذشته بشوند.بنابراین فصل یک را باید از حالت پروپوزالی خارج کنم .

ü      تعاریف عملیاتی متغیرها را بصورت گزارش به زبان گذشته ببرم تو فصل سه

ü      فصل 2 من خیلی زیاد است پالایشش کنم فیلتر کنم.25-30 صفحه کافیست.

ü      در مقدمه فصل 2 یه توجیه کوتاه و یه فهرست مطالبی که در این فصل مینگارم رو بصورت متنی بیارم.مثلا تعاریف متغیر ها بصورت مفصل تر ، موضوع علمی مطلب و یه مقدار پیشینه

ü      شروع فصل ها که قبل شروع متن مینوشتم فصل فلان، جایگاهی ندارد و باید حذف شود.

ü      رعایت تعداد نمونه فرمول کوکران الزامی است بطوریکه برای جامعه 400 نفری 196 نمونه الزامی است!!

ü      میتونم جامعه آماریمو فقط استخدام رسمی و پیمانی در بیارم به تفکیک شهرستانهای استان ، و به نسبت یکنواخت برام پرسشنامه پر کنن

ü      پرسشنامه محقق ساخته رو باید پایائی و روائی اش را بسنجم که شیوه اش را باید جداگونه دنبالش برم

ü      در فصل چهار ، نمودارهایم یا فارسی باشن یا انگلیسی که مال من فینگلیش بود!!

ü      در ورد نمودارهائی که از اس پی اس اس در اومدن و تصویر بودن رو میتونم به راحتی ، جداولشونو بدون اکسل ، نمودار کنم( تو ورد) که نمیدونستم و خیلی جالب بود برام.

ü      نمودارها و جداول همه شون شماره و زیر شماره با تیتر واضح و شفاف داشته باشن.

ü      جداولمون اگه فارسی اند چیدمانشون راست چین باشد

ü      نوشته های اضافی نداشته باشن مثل درصد و درصد واقعی؟!!!

ü      توصیفی را بصورت مختصر و انشائی در ورد مینویسم.

ü      جداول فصل چهار را ، در زیرشان یا همون صفحه یه توضیحی بدهم  مثل آماری م.س اهوازی

ü      آزمون تصادفی بودن نمونه ها فک کنم همون کلموگروف اسمیرنوف است که دقیقا باید ته توهشو در بیارم.

ü      شماره تیترها و زیر شماره ها دقیقا در همه فصول رعایت گردند.

ü      فصل 5 با مقدمه ای آغاز می شود و متغیر ها بطور متنی و مستتر می آیند-بعدش پیشینه کار و مقایسه مون با اون پیشینه ها

ü      Document Map  یاد گرفتم تو ورد

ü      Table of Contents  یاد گرفتم تو ورد

ü      هدلاین ها و شماره دهی زیر مجموعه با indent  رو افزایش دهیم یا کاهش دهیم برای شماره دهی زیر مجموعه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">